سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محتسب شیخ شد و فسق خود از یاد ببرد!

ارسال‌کننده : محسن جلالوند در : 88/2/5 4:15 عصر

جناب آقای موسوی در مورد سفر افتخار آفرین جناب آقای دکتر احمدی نژاد به ژنو گفته اند:" امام فرمودند نباید اسباب وهن نظام را فراهم کنیم." اما آیا آقای موسوی به...

یاد ندارند که که هنگامی که امام خمینی (ره) حکم ارتداد سلمان رشدی ملعون را صادر نمودند 5 تن از کابینه جناب آقای موسوی استعفا نمودند.

آیا این استعفاها موجب وهن نظام نشده است؟ آقای موسوی در متن استعفای خود که دلیل آن هنوز در هاله ای از ابهام است متن استعفا را خطاب به ملت ایران نوشته اند! اما در عرف باید خطاب این استعفا باید به مقام بالتر باشد که طبیعتا مخاطب آن یا باید مقام معظم رهبری (رئیس جمهور وقت) یا حضرت امام (ره) باشد. آیا این وهن نظام نیست؟ انتشار متن استعفای ایشان از سوی رسانه اسرائیلی بی بی سی به عنوان اولین رسانه، چه معنایی دارد؟ که امام خمینی (ره) در واکنش به استعفای ایشان فرمودند:" در مواقع عصبانیت دست به کارهایی نزنیم که دشمنان اسلام از آن سوء استفاده کنند".

آقای موسوی که ادعا دارد پیرو خط امام است، چگونه سخنرانی قاطع رئیس جمهور که موجب خشم مستکبرین شده است و کمترین دستاورد آن فرا خواندن سفیر اسرائیل از سوئیس است، را مود انتقاد قرار می دهد. مگر غیر از این است آقای احمدی نژاد با این کار تمام برنامه های غرب برای حمایت از اسرائیل را برهم زد. چرا آقای موسوی باید با هزینه نمودن سخنان امام خمینی (ره) اشکال تراشی کند. درست است که آقای احمدی نژاد در انتخابات برای آقای موسوی رقیبی جدی می باشد و پیروزی در برابر آقای احمدی نژاد برایشان دشوار است، اما رقبای ایشان نباید با نادیده گرفتن دستاوردهای حرکت شجاعانه جناب آقای احمدی نژاد به سیاه نمایی بپردازند.




کلمات کلیدی : میر حسین موسوی، احمدی نژاد، انتخابات

جنبش دعوت از احمدی نژاد